Volgers

woensdag 26 oktober 2011

Het begin :-)

Hallo allemaal ,

Ik ben Jaimie van het blog "mijn frutsels en knutsels" en ik deed heel graag mee bij Martina ,
aan het kleurenkaartenteam, het was zo leuk, dat ik het idee kreeg om ook een challenge te starten, enkel niet een challenge waar prijzen en sponsors aan vast hangen, sorry, neenee gewoon een challenge, voor de fun ervan en om mensen te leren kennen :-))

Het idee is, dat ik elke week op zondag een nieuwe foto plaats en naar gelang de foto, jullie er inspiratie uitzoeken en zo een creatie ermee plaatsen ofwel hier (moet even zoeken hoe dat werkt dan) ofwel op zondag op jullie eigen blog met de titel van bericht dat het voor deze challenge is :-)
Iedereen kan meedoen, niet alleen kaartmaaksters hoor, ook mensen die kunnen haken/breien vinden misschien wel inspiratie in kleuren van de foto ofzo?, of bloemschikken met de kleuren van op de foto, of... gewoon laat jullie inspireren:-))

Het is geen verplichting om elke week te plaatsen hoor, het is gewoon voor de lol ervan bedoeld, het is tenslotte een hobby en het maakt tof blijven hé !!

ps weet iemand hoe je de engelse versie erop krijgt, want mijn engels spreken is ok, maar het typen, denk niet dat ik daar zo super in ben en sommige vertalers op internet zijn lachwekkend hoor!

Zien jullie het zitten, super!! Volger worden mag, maar hoeft ook niet , in alles ben je vrij !

PS, mijn kindjes zouden graag op elke zondag een mooiste creatie (volgens hun kinderoogjes) eruit kiezen, dus zo hebben jullie een mening van een jongen en een meisje , klinkt dat leuk ?
En die twee kaarten/creaties zetten we dan in een volgend berichtje even in de kijker :-)

Creatieve groetjes,


4 opmerkingen:

  1. Succes! Ik beloof niks, want heb het al druk genoeg met CFY en mijn andere hobby, het digi-stempel maken. Maar wie weet...

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk idee, ik beloof niet om steeds mee te doen, maar als het zo uitkomt doe ik mee
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik probeer af en toe mee te doen hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee! Ik doe mijn best hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen