Volgers

zondag 30 oktober 2011

Foto-challenge 2 !

Hallo allemaal,

Wauw...wauw....al 8 volgers en al 2 deelnames , wat zijn jullie super snel ség !! :-))

Mijn kindjes hebben hun favoriete creatie gekozen (ons dochter vond ze alletwee even mooi en vond dat ze allebei moesten winnen, maar ze heeft dan toch ook de kaart gekozen, maar ze vond het roze bloemeke ook zo mooi, dus het was moeilijk hoor!)

De winnaar zetten we in de zijbalk ! Proficiat aan Annemarie & Merit.

Maar dan nu tijd voor de tweede foto-challenge, ik denk dat hier inspiratie op meer hobbygebied kan uitgehaald worden, niet? :-))


Dit is mijn voorbeeldcreatie geworden, hihi, en ik had net erwtensoep en vanillepudding gemaakt, zeg nu zelf, dat is toch net de juiste kleurtjes hé :-))



Hier de kaart even alleen,


Ik ben zéér benieuwd naar jullie creatie, dus laat jullie gaan hé!


Veel crea-plezier,

1 opmerking:

  1. Ik ga mijn best doen om te kunnen meedoen Jaimie!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen