Volgers

donderdag 27 oktober 2011

Eerste foto-challenge

Hallo allemaal,

Ik heb een foto van mijn achtergronden genomen, ik vind de foto mooi, maar tegelijk toch iets bbrr hebben, maar dat sluit mooi aan bij dit weekend toch ? :-) , dat was al een hint hé :-))


Dus voor de zéér snelle creatievelingen onder ons , is dit de eerste challenge tegen zondagavond 18 u, daarna plaats ik een nieuwe foto-challenge en later kiezen mijn kindjes dan uit de eerste foto-challenge hun creatie.

Spannend hé??, het is kort, maar haalbaar denk ik, als we het onszelf niet te moeilijk maken en te ver gaan zoeken, denk aan dit weekend-thema :-)

Dit is mijn voorbeeldkaart geworden,


Succes en veel plezier !!

ps, ik plaats ook creaties, maar mijn kindjes mogen die van mij niet kiezen hoor !

Hieronder kan je je creatie/naam plaatsen.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Jaimie,

    Wat een leuk idee, ga proberen af en toe ook mee te doen (maar heb al iedere week mijn vaste opdrachten voor Christmas Challenges with sketches en voor de knutsel webshop van Knutsel & zo.

    dus druk druk druk...
    maar een ideetje voor deze kaart borrelt al....
    succes met de nieuw geboren blog en hopen dat er nog meer volgers komen wel zo gezellig!!!

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jaimie, wat een enig initiatief!
    Ik wil wel graag meedoen.
    Deze zondag zal het nog niet lukken, kijk maar naar mijn bericht van vandaag op mijn blog. Ook ben ik druk met de verhuizing van mijn moesje.
    Lieve groetjes ook voor je kindjes, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O mooi ! Tof idee meiske !
    Efkes nog nie meedoen.

    Succes met deze nieuwe blog :) knuf x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hebben een kaart gemaakt voor de challenge hoor.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Jaimie,

    Succes met je challenge-blog! Natuurlijk doe ik graag mee met je allereerste challenge!!

    Lieve groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen